• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 6 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 36 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 50 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 60 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 74 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 77 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان دوشنبه 7 اردیبهشت 1394

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: آرشیو مطالب ، آرشیو کامل ، 1394 ، موضوعات بحث شده در سال 1394 ، حد و حدود ارتباط با نامحرم ،

هم اندیشان دوشنبه 7 اردیبهشت 1394

امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام

******

سلااااام؛ خداقوت. به نظر من این فیلم های ماهواره واقعا قدرت اصلاح پذیری رو از مردم جامعه ما گرفته. دیگه کسی با شنیدن خبرهای بدی که یه زمونی رعشه به بدن هممون مینداخت ککش هم نمی گزه و فکر نمی کنه که اگر مثلا فلان رفتار یا گفتارش رو اصلاح نکنه ممکنه همچین اتفاق مشابهی برای خودش هم بیفته. خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه. (مرضیه موسوی واسعی، خرمدره)

******

سلام؛ شما جوری حرف می زنید انگار عاشق شدن گناهه! خب اگه عشق نباشه ازدواجم نیست! یعنی من نباید با پسرعمو و بقیه حرف بزنم که مبادا عاشقم بشن؟؟؟ لطفا منطقی حرف بزنید! (پردیسم)

امید: د! اینه دیگه! پیامکا رو با دقت نمی خونین نتیجه اش می شه این! کی گفته نباید با پسر عمو حرف زد؟! بالاخره پسر عمو باید یه فرقی با پسر توی کوچه داشته باشه! فامیلی گفتن! نکته اینه که حد و حدودا رعایت بشه. به لا به لای پیامکای دیروز، یه بار دیگه دقت کن! یه چیزایی پیدا می کنی. درضمن، پسرعموت اگه قرار باشه عاشق بشه، بهتره عاشق خانومیت بشه. بعله! اینجوریاس!

******

سلام؛ من مخالفم، بله! خود خود من مخالفم! به ما می گن نسبت به نامحرم بی اعتنا باش و با اعتماد به نفس رفتار کن. از اون طرف مردا می گن ما از بی اعتنایی خوشمون میاد! پس نتیجه می گیریم ما هر طور رفتار کنیم واسه مردا جذابیم! پس قانون "نگاه نکردن" مردها خیلی کلیدیه! (الهام)

******

سلام؛ از موقعی که اون آقای هم اندیش گفتن مردا ذاتا به ذره ذره وجود جنس مخالف حساسن پشتم لرزید و نگران شدم! آخه من مدرس دانشگام و با آقایون زیاد سر و کار دارم!!! فکر کن من بهشون نگاه می کنم و درس می دم یا سوالاشونو جواب می دم! یعنی اونا نسبت به من حسی دارن؟! خدایا خودت کمکم کن!

******

سلام به همه؛ چند روز پیش تو یه محله ناآشنا بنزین تموم کردم. از یه آقایی کمک خواستم که گفت خودم می رم می خرم و می یارم. با اینکه همراه خانوادش می خواستن جایی برن حتی به خاطر تاخیرش ازم عذرخواهی کرد؛ حتی پول بنزین رو ازم نگرفت. گفت به جاش صلوات بفرست؛ پس هنوزم هستن کسایی که معرفت دارن و خداشناسن؛ پس همگی واسه اون برادر با معرفت یه صلوات بفرستیم (نویده از تبریز)

******

متن: الهی نام تو ما را جواز، مهر تو ما را جهاز، شناخت تو ما را امان، لطف تو ما را عیان، الهی ضعیفان را پناهی، قاصدان را بر سر راهی، مومنان را گواهی، چه عزیز است آن کس که تو خواهی و به هم اندیشان رسانی.... (م.خ از مشهد)

******

متن: زیباترین سلام دنیا، طلوع خورشید است. آن را بدون غروبش تقدیم شما می کنم. اتاقی هست به وسعت آسمان، برای اندیشیدن. خانه ای است پر دوست که کنج هر دیوارش، آرام می نشینند و گل می گویند و گل می شنوند. شرط وارد گشتن، شست و شوی دل ها است. شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست. بر درش برگ گلی کوبیدیم و روی آن حک کرده ایم: که ای یار، خانه ی ما اینجا است! امید چطور بود؟ فقط آدرسش کمه. اصل کاری! (حدیث فلاحی از دلفان)

امید: نگران نباش. آدرس تو پیامکای بعدی زیاده...

******

متن: آگاهى و تجربه و مطالب مفید می خواین؟ بیاین باشگاه هم اندیشان. می خواین هدف اصلیتون رو تو این دنیا بدونین؟ بیاین باشگاه هم اندیشان. یه جمع با حال و با خدا رو تو زندگیتون کم دارین؟ بیاین باشگاه هم اندیشان. چى؟ باشگاه هم اندیشان. کجا؟ باشگاه هم اندیشان. نشانى: پیام نماى شبکه چهار، صفحه ى سیصد و هفتاد، شماره پیامک: سى، سه تا صفر، چهل و هشت ""باشگاه هم اندیشان"" (شادى هادى پور، دختر طهرون، ساکن گیلون، مهر 72)

******

متن: توجه! توجه! اگر می خواهید در کمترین زمان از خود یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی بسازید، بشتابید! با هم اندیشان، دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنید. نشانی: پیام نمای شبکه چهار، صفحه370! خوب بییید؟ (فاطمه سادات، 18 ساله)

******

سلام؛ چرا می گن با یه خنده یا یه گپ فامیلی هیچ مشکلی پیش نمیاد؟ چرا عزیزان! پیش میاد! یعنی بعضی وقتا این یه کار به نظر بعضیا کوچیک، عمر یه انسان رو تباه می کنه. بیست ساله دارم زجر می کشم و عذاب! اصلا می دونید که بیست ساله طعم خوش زندگی رو نچشیدم به خاطر یه لحظه ی اینجور روابط فامیلی؟! می گن فامیل هستیم و گناه نداره! همینجوری شخصی به خودش اجازه می ده مردای فامیل رو برادر خود بدونه. این کار یعنی بازی کردن با عمر یک انسان!

******

سلام؛ واقعا ممنون ازتون. امروز کنفرانس داشتم. درباره حد و حدود رابطه با نامحرم. استادمون خیلی خوشش اومد و بالاترین نمره رو گرفتم. (فاطیما، 19 ساله)

امید: اینم به خیر گذشت. خدا رو صد هزار مرتبه شکر. 

******

سلام امید؛ امروز مادرمو بردم دکتر. یه نیم ساعتی منتظر بودیم. تو مطب که همه سرشون تو گوشی بود. چهره های خشک و گرفته! واقعا احساس خستگی می کردم. خدایی چهره های بشاش و سرحال به آدم حس مثبت و خوبی می ده! موافقین؟ تو خیابون هم باید مواظب باشی با یه آدم تصادف نکنی از بس سرشون تو گوشیه! فکر کنم مرض گوشی مث سرما واگیر داره و همه گرفتن! (کبری)

******

سلام؛ من تازه با هم اندیشان آشنا شدم و به نظرم واقعا عالیه. اینطور که معلومه بحث درمورد حد ارتباط با نامحرمه و اینطور که آقایون می گن خانوما تو جامعه ى امروز حق نفس کشیدن هم ندارن!!! چرا؟ چون رفتاراشون جذب کننده اس! برادرا! چشم! ما رعایت می کنیم. ما بلند نمی خندیم. بلند حرف نمی زنیم. لباس نامناسب نمی پوشیم. در عوض شما هم لطف کنید دیده ى مبارک رو درویش کنید! (زهرا حیدرى، استان فارس)

******

متن: تفاوت زندگی قبل و بعد، فقط با هم اندیشان.

مکان: شبکه چهار/ پیام نما/ صفحه 370

(منیژه و محمدرضا از همدان)

******

متن: سلام به همگى؛

به نام خداوند جان و خرد

کزین برتر اندیشه برنگذرد

یه وقتایى تو زندگى فکر مى کنیم مسیر رو گم کرده و به یه دو راهى یا شایدم به بن بست رسیدیم؛ اونوقته که دوست داریم یکى، یه جایى مسیر درست رو بهمون نشون بده. "باشگاه هم اندیشان پیام نماى شبکه 4" همون جاییه که مى تونیم بهش اعتماد کنیم. مسیر رو پیدا کرده و تغییرمان در نگاه، رفتار، گفتار و اندیشه را با تک تک سلول ها حس کنیم. (آسیه)

******

متن: باشگاه زیباسازی اندام، قدیمی شد. بیاین باشگاه زیباسازی افکار، پشیمون نمی شین! پیام نمای شبکه چهار، صفحه ۳۷۰ (فاطمه سادات سیدی، اراک)

******

متن: هر کی پایه اس که بره تو مسیر خوشبختی، بسم الله! پیام نمای شبکه چهار، ص۳۷۰! از دستش ندین. (دختر اسفند، دهه هفتادی)

******

متن: دوست داری شما هم مثل من و دوستام هم اندیش بشی؟ فقط یه کم پشتکار و صبر و حوصله می خواد.  اگه پایه ای بسم ا . . .  شبکه چهار، تله تکست، صفحه سیصد و هفتاد. ساده می گویم: درونش سخن از دوستی هاست. سخن از پاک بودن، از صمیمیت و از نشاط؛ و دوری از پلیدی ها. سخن هاشان همه از دل برآید؛ پس لاجرم بر دل نشیند. (معصومه)

******

متن: اینجا عقل و عشق با هم حکومت می کنند. پیام نمای شبکه 4، صفحه370، "هم اندیشان" (منیره، خواف)

******

متن: شبکه 4 رو بزن و پیام نما یا همون تلتکست رو بیار. حالا صحفه 370 رو شروع کن به خوندن. اگه خوشت اومد عضو شو.  انتخاب با خودته. از طرف دوست هم اندیشت. (سمیه، مامان حسین)

******

متن: توجه! توجه! اردوی مجانی... اردوی مجانی... به سوی بهشت! آدرس: پیام نمای شبکه چهار، صفحه 370، باشگاه بزرگ هم اندیشان... سوغاتی این سفر آرامش همه جوره!!! و اما زمان حرکت: همین الان! (ثریا آزادی از تبریز)

******

متن: صفحه ی370 پیام نما شبکه چهار = تولدی دیگر

******

متن: می گن با هر کسی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری. فکرشو بکن اگه با خدا دوست بشی چه زیبا شکل می گیری؟ هم اندیشان = نزدیک شدن به خدا و در نهایت دوستی با حضرت حق. (زهرا از کبودرآهنگ)

******

متن: اندیشه های نابتان را به قیمت خیلی بالا (عاقبت به خیری) خریداریم. آدرس: پیام نمای شبکه 4، صفحه 370، باشگاه هم اندیشان.(وحیده، قزوین، 33 ساله، دانشجوی روانشناسی)

******

متن: اگر به دنبال مشاوره ای خوب هستید. اگر دنبال رهایی از مشکلات هستید. اگر می خواهید رابطه ای خوب با خانواده داشته باشید. اگر دنبال تجربه های ناب زندگی می گردید، کافی است به تلتکست شبکه 4 صفحه 370 بخش هم اندیشان سری بزنید. (راهی ارزان، آسان، مطمئن) (معصومه و حمید، همدان)

امید: می دونین چی شد؟ پیامکای "چیکار" موند. دارم عقب می مونم. کممممممک!

تعداد پیامک های دیروز: 2806

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
  2. هم اندیشان یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
  3. هم اندیشان شنبه 5 اردیبهشت 1394
  4. هم اندیشان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
  5. هم اندیشان سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
  6. هم اندیشان دوشنبه 31 فروردین 1394
  7. هم اندیشان یکشنبه 30 فروردین 1394
  8. هم اندیشان شنبه 29 فروردین 1394
  9. هم اندیشان چهار شنبه 26 فروردین ماه 1394